Powered By Blogger

lauantai 30. kesäkuuta 2012

Tämän päivän failit :D

Moi, Pandat! Oon aikas pirteenä, vaikka kello onkin kohta 12 yöllä :D No kuitenkin tässä vähän tän päivän faileja! Kattokaas tota kuvaa. Hehe, siinä on wooby ja bolly päällekkäin, mä oon jossain disco-pallossa heilumassa, ja toi yks kerttu tuola on peffa kohti tota yhtä tiikeri bollya. :D Kaikki failit (paitsi minä muuten) on rengastettu sinisellä. Ja huomasin just, että toi toinen kerttu on portaita alas laskeutumassa varmaan ;) Joo-o, joo-o. Semmosta. (Joo sori kun vähän kirjottelen outoja, oon aika unessa jo, suoraan sanottuna.) Ei lopetella ihan vielä, koska aika tärkeä asia on vielä käsittelemättä, nimittäin asia on se, että mulla on jo 15 lukijaa!!!! Se on mulle HUIKEE määrä, teille ehkä ei, ja uskokaa ihan huviksenne, kuinka kauan olen toivonut viittätoista lukijaa! + blogiani on katsottu nytten jotain 507-509, jotain semmosta. :) Oho, mulla onki 12 viestiä lukematta. Justiinsa näin. Näin maailma pyörii. Heh :D Mutta joo, ilmotelkaas sitten lisä-faileja vielä kuvasta, jos huomaatte vielä jotain erikoista. Kiitos heippa, ennen kuin tuun hulluksi :D

Mutta heidoooo, nukkukaa hyvin! (paitsi jos luitte tämän aamulla, päivällä tai illalla, hyvää jatkoa, kirjoittelen taas piakkoin!) <3

Emmi16 (puoli-unessa -.- Kohta lysähdän koneen päälle. ZZZZZZZ) <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 moi moi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei, arvon Panda! Tulitko laittamaan kommenttia? Rakastan lukea kommenttejanne! Kommenttieni valvonta on aina päällä, mutta silti laita vain nättiä kommenttia! Kiitos :)