Powered By Blogger

maanantai 25. kesäkuuta 2012

Emmin Super-oudot kuteet

Terve, kaikki huippu-Pandat! Päätin vaihtaa kuteitani, ja tällä kertaa niistä tuli yllättävän oudot. (Mun mielestä ne ei oo niin kauheen Emmi-tyyliä, ja jotkut voi tykätä) Mutta tossa ne on ----->
Ja muuten, eka kuva, jossa mä vilkutan, tuli just äsken. Jess, hyvä mä!! (Aika useilla on ollut jo vilkutus-kuva, mutta en oo ikinä enne onnistunu saamaan yhtä ainutta kuvaa, jossa vilkutan, joten mulle se on aikas iso juttu.) Laitan sen sitten lopussa. Ainoo asia, mistä tykkään tossa lookissa on hiukset ja siivet. Oudoin asia on tikkari (jonka ei ollu tarkotus tulla kuvaan) ja kaulakoru. Näillä vaatteilla ei Huippu Panda Haussa-ohjelmassa kauan pärjätä :D Ehkäpä ens kerralla löydän uuden (ja toivottavasti vähän paremman) lookin. Mutta hei, nyt sitten se mun rakas vilkutuskuva :D

tässä se on, eikö ookki kiva? :D
(joo tosi)
Mutta joo, moikka ja nähään sit vielä Panfussa
 joku kaunis päivä.

Emmi16 ** xoxoxo

1 kommentti:

Hei, arvon Panda! Tulitko laittamaan kommenttia? Rakastan lukea kommenttejanne! Kommenttieni valvonta on aina päällä, mutta silti laita vain nättiä kommenttia! Kiitos :)