Powered By Blogger

maanantai 23. heinäkuuta 2012

Yeah, synttärit 8D

Mun synttärit on iiiiiihan just!!! Ja arvatkaas, mun ei tarvinnu ostaa sitä puhelinta, vaan mä SAIN SEN!!! Wooooooohhhhhhohhhooo!!!! Oujeeee :D Hyvin menee ;) Okei joo, mulla menee kovaa. (Hyvä kun pysyn liitoksissani) Just ja just pysyy tassut näppäimillä!! Ohhhhhohhohhohhoooo :DDDD Mut harmi ku koulut alkaa :( Ei oikeesti jaksais mennä sinne opiskelee 9 KUUKAUDEKS!!! Ei oikeesti pysty... Liian paljon... Kumpa kesäloma kestäs 7 vuotta, olis jo kohta 20 vuotta, niin ei kyllä enää peruskouluu tarvis käydä 8D YYYY-YYYEEEEEEEE---eeeeAAAH!!!! Sori kun oon vähän random :D


Kiitttoos :D
 Emmi 16


OUJEEEEEEEEEEE!!!! X)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei, arvon Panda! Tulitko laittamaan kommenttia? Rakastan lukea kommenttejanne! Kommenttieni valvonta on aina päällä, mutta silti laita vain nättiä kommenttia! Kiitos :)